niedziela, 31 sierpnia 2014

#3 Jutro szkoła!


Już jutro idziemy po swoje plany lekcji :)
Jak mam być szczera to się wcale nie cieszę ._.
Kwestią nad którą się zastanawiam się to jak będzie z posiłkami w szkole. Będę musiała poszukać jakiś pomysłów na posiłki do szkoły. Chciałabym zmienić coś, kanapkowa rutyna może być później męcząca, oczywiście można zmieniać składniki na kanapkach, ale ja bym chciała zabierać jakieś ciekawe rzeczy typu sałatki i inne zdrowe przekąski. 
Wiele inspiracji znajdę w internecie :)
Drugą rzeczą jeśli chodzi o posiłki to to, że muszę sobie ustawić grafik jedzeniowy. Będę się starała jeść zapychające śniadania, no i ogółem ten posiłek. Wszyscy mówią, że jest to najważniejszy posiłek i się z tym zgodzę. Jednak czasem jest tak, że śpieszymy się bardzo i w biegu robimy jakieś śniadania. Mam nadzieję, że pomimo iż jestem w klasie maturalnej, nauczyciele nie ułożą nam okropnego planu. Boję się, że lekcje będę mieć do jakiś wymyślnych godzin, a do tego dochodzą moje dodatkowe zajęcia, jakimi są korepetycje. Nie zawsze chce się iść od razu na zajęcia, chcę mieć też kilka minut na zmienienie toreb i jedzenie. 
Nie cierpię kiedy burczy mi w brzuchu z głodu. Szczególnie kiedy jadę do szkoły, albo z tramwajem. Zawsze myślę, że każdy to słyszy. Mimo iż zazwyczaj mam słuchawki na sobie. Dlatego ważnym będzie dla mnie spożywanie posiłków regularnie. Kiedy organizm się przyzwyczai powinno pójść łatwiej :) Do tego wpleść w to ćwiczenia. Nie chcę zaniedbywać nauki, a jak jak to wszystko pogodzę?
3majcie kciuki by mi się udało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do obserwowania bloga. Na 100% odwdzięczam się tym samym. Obserwuję Wasze blogi pod nazwą Emily